Hallo allemaal,
Ik ben Bianca,ben 35 jaar en heb een zoon van 6.
Ik hou van dieren en heb dus ook huisdieren.
Ik heb 3 honden,een Beagle van 14 jaar,een Engelse Buldog van 3 en een asbakje van 6 maanden.
Ik heb nog twee cavias en een dwergpapegaai.
Ik hoop veel plezier te kunnen hebben hier want een spelletje spelen vind ik wel leuk.
Groetjes aan iedereen